سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار و لوازم برای بسته بندی محصولات

دستگاه بسته بندی برای بسته بندی محصولات به چه لوازم و تجهیزاتی نیاز دارد؟

برای بسته بندی محصولات از چه موادی استفاده می شود؟

دستگاه بسته بندی

لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی محصول

بیایید نگاهی به انواع مختلفی از گزینه ها و لوازم و ابزار بسته بندی محصولات بیندازیم که می توانید برای بهبود محصول و تجربه مشتری خود استفاده کنید!

 

  • جعبه های مقوایی. مقوا یک ماده مبتنی بر کاغذ است که سبک وزن و در عین حال قوی است.
  • جعبه های راه راه.
  • جعبه های پلاستیکی.
  • جعبه های سفت و سخت
  • بسته بندی نئوپان.
  • کیسه های پلی.
  • کیسه های مهر و موم شده فویل.
  • دستگاه شیرینگ پک

 

سیستم های بسته بندی و بسته بندی حرارتی

طیف وسیعی از دستگاههای سیلکنندههای حرارتی صنعتی و ماشینهای بستهبندی کوچک برای آببندی کیسههای پلاستیکی و بستهبندی محصولات با اندازه کوچک تا متوسط ایدهآل هستند. برای شروع، یکی از کیت های آب بندی ما را انتخاب کنید و ابزار و مواد مصرفی یا سایر ابزارهای بسته بندی خود را در صورت نیاز اضافه کنید.

ترازوی صنعتی

آیا برای توزین و بسته بندی خانگی یا پست در انبار، کارخانه یا دفتر خود به مجموعه ای از ترازوهای صنعتی نیاز دارید؟ ما طیفی از ترازوهای نیمکتی داریم که می توانند اقلام را وزن کنند و همچنین آنها را بشمارند. ما همچنین ترازوهای کف صنعتی و ترازوهای پلت فرم برای اقلام بزرگتر یا سنگین تر، یا حتی ترازوهای پالت یا میله های پالت داریم که همانطور که از نامشان پیداست برای وزن کردن محصولات پالت شده تا وزن 5000 کیلوگرم هستند.

نوارهای بسته بندی و پخش کننده های نوار

آیا نیاز به بسته بندی یا بسته بندی کالاهای خود قبل از ارسال دارید؟ اگر این کار را انجام می دهید و این یک روند منظم در کسب و کار شما است، از نگاهی به دستگاه های پخش کننده نوار رومیزی و پخش کننده ها / ابزارهای نوار دستی ما سود خواهید برد. ما همچنین مواد مصرفی بسته بندی مانند نوار بسته بندی قهوه ای و نوار کاغذ صمغ دار را با قیمت های تجاری تخفیف دار و با ارسال رایگان برای سفارش های بالای 45 پوند عرضه می کنیم.

پایه های بسته بندی و دیسپنسر

هر انبار، اتاق انبار، تاسیسات مهندسی و کارخانه به مواد بسته بندی از یک نوع یا نوع دیگر نیاز دارد. در ESE Direct ما قیمت های تجاری با تخفیف را برای پایه های بسته بندی صنعتی با کیفیت، سازندگان بالش هوا و دستگاه های بسته بندی ارائه می دهیم.

منگنه تفنگ و منگنه

طیف وسیعی از اسلحه های منگنه صنعتی ما با ماندگاری طولانی، گیره های دستی و جداکننده های منگنه بسیار قوی تر از منگنه های کاغذ معمولی هستند. این منگنههای صنعتی با کیفیت بیشتر روی جعبههای مقوایی، چوب و فرش استفاده میشوند و منگنهها را میتوان همزمان با اسلحههای اصلی خریداری کرد تا شما را از سقف 45 پوند برای تحویل رایگان فراتر برد.

تجهیزات تسمه پلاستیکی و نواربندی فولادی

در ESE Direct ما سه نوع تجهیزات تسمه کش، تسمه پلی استر، تسمه پلی پروپیلن و تجهیزات تسمه یا نوار فولادی را عرضه می کنیم. این بخش شامل خود رولهای تسمهبندی، ماشینها و ابزارهای تسمهبندی و تسمهبندی و همچنین دستگاههای تسمهبندی، پایهها و چرخ دستیها، بهعلاوه مواد مصرفی نواربندی مانند سگکها و محافظهای لبه است. فراموش نکنید که مراقب کیتهای اولیه بستهبندی ما باشید تا قیمتی استثنایی داشته باشد.

منبع: لینکدین زاگرس ماشین